dijous, 27 de març del 2014

Close Encounters of the First Kind

As this is a first post in the project blog we are supposed to say that we are very happy to be actually making a video game and say all the good things it will have. Well, the truth is that the people who will read this are mostly family and friends, and you must be fed up of seeing pictures of the main character who doesn't have a name yet (ideas welcome!), first versions of a game where you can only take a white cube and give it to a sphere, or renders of a square that is still in progress. People, I'm afraid but this is only the beginning, you will be our alpha and beta testers, you will correct our texts in several languages and even some of you might be needed to help us with your voices. The following posts will be explaining the creation process and the steps we make, but the first one is to thank you all for your unconditional support and patience.


Com que aquest és el primer post al bloc del projecte se suposa que hauríem de dir que estem molt contents d'estar fent un joc i dir-vos totes les coses bones que tindrà. Doncs bé, la veritat és que la gent que llegireu això sou tots família i amics, i ja deveu estar farts de veure imatges d'un bitxo que encara no té nom (alguna idea?), primeres versions d'un joc en el que només pots agafar un cub blanc i donar-li a una esfera, o renders d'una plaça que encara està en fase de disseny. Amics meus, em sap molt de greu però això només és el principi: sereu els nostres conillets d'índies,

haureu de corregir textos en diverses llengües i fins i tot alguns haureu de donar-nos un cop de mà fent les veus dels personatges. Les properes entrades sí que parlaran del procés de creació i dels passos que anem fent, però el primer és per a agrair-vos a tots el vostre suport incondicional i la vostra paciència.


Como este es el primer post en el blog del proyecto se supone que tendríamos que decir que estamos muy contentos de estar haciendo el juego y deciros todas las cosas buenas que tendrá, pero no. La verdad es que la gente que vais a leer esto sois familia y amigos que ya debéis de estar hartos de ver imágenes de nuestro protagonista verde sin nombre (si tenéis ideas, adelante!), las primeras versiones de un juego en el que lo único que se puede hacer es coger un cubo y dárselo a una esfera, o renders de una plaza que aún está a medias. Queridos amigos, esto sólo es el principio: seréis nuestros conejillos de indias, nos tendréis que corregir textos en varias lenguas e incluso a algunos os vamos a pedir que pongáis voz a algún personaje. Las próximas entradas sí que hablarán del proceso de creación y de los pasos que vayamos dando, pero el primero es para agradeceros vuestro apoyo incondicional y vuestra paciencia.